Inter Auto Technika
E-Biuletyn
Komunikaty i aktualności prosto do Twojej skrzynki:


szczegóły
Przeczytaj
Partnerzy
Nussbaum
Fuchs Hydraulik
Kirsten
Flaco
AHS Prueftechnik
Norfi
Stierius
Sun Diagnostics
Spin s.r.l.
Three In One Enterprises
Inni dostawcy
SERWIS
Inne strony
  • Stowarzyszenie Techniki Motoryzacyjnej

  • Redakcja: Laudan

    2016

    2016-10-27
    Wydarzenia: Instalacja dystrybucji oleju i płynów eksploatacyjnych z systemem monitoringu w MZK w Ostrołęce

    W październiku 2016r. wykonaliśmy montaż, uruchomienie i przekazanie do użytku kompletnej instalacji dystrybucji oleju i płynów eksploatacyjnych z systemem monitoringu w MZK w Ostrołęce. Cały kontrakt obejmował dostawę urządzeń i wykonanie kompletnej instalacji do 5 rodzajów oleju, płynu do układów chłodzenia, AdBlue, smaru półpłynnego, instalację monitoringu i instalację odbioru zużytego oleju,dostawę podnośnika jeżdżącego po górnym obrzeżu kanału oraz podnośnika jeżdżącego po dnie kanału wyposażonego w głowicę do wymiany skrzyń biegów. Zastosowano dźwigniki hydrauliczno-pneumatyczne firmy Kirsten GmbH o udźwigu 15 ton każdy. Instalacja rurowa do przesyłu oleju, smaru i płynu do układów chłodzenia została wykonana z rur precyzyjnych ocynkowanych zaś instalacja AdBlue z polipropylenu. W systemie odbioru zużytego oleju zamiast tradycyjnego rozwiązania z wanną jeżdżącą po obrzeżu kanału zastosowano rozwiązanie z rynną zbiorczą mocowaną do ściany bocznej kanału na całej długości z misą spustową zamocowaną na obrotowym ramieniu poruszającym się na całej długości rynny. W takim rozwiązaniu eliminuje się wannę utrudniającą pracę w kanale, kształt misy zlewowej umożliwia spuszczenie oleju również gdy korek spustowy jest poza obszarem kanału. System odbioru oleju wykonano na bazie urządzeń niemieckiej firmy FLACO I CEMO.

    Do czynności wykonywanych przez obsługującego należy ustawienie misy zlewowej pod korkiem spustowym, jego odkręcenie oraz dalsze czynności związane z odprowadzeniem oleju do rynny i przepompowanie do magazynu olejów odbywa się samoczynnie. Pompa do zużytego oleju jest włączana i wyłączana automatycznie w zależności od poziomu oleju w rynnie zbiorczej. Rozwiązanie to stosujemy w większości wykonywanych instalacji.

    Zdjęcia z wykonanego montażu instalacji znajdują się w zakładce: REFERENCJE

    Do góry

    Archiwum >>>

    linki
    dodaj stronę IAT do ulubionych
    Współpracujemy z:
    Inter-Auto-Technika jest Członkiem Wspierającym Stowarzyszenia Techniki Motoryzacyjnej
    Stowarzyszenie Techniki Motoryzacyjnej
    The European Garage Equipment Association